Kedves Ügyfeleink! Ügyfélszolgálatunk túlterhelt a rendelések csomagolása és feladása miatt.
Kérjük írjon e-mailt kérdésével, amire igyekszünk gyorsan válaszolni. Megértését köszönjük!

21

A marketinghatékonyság mérése

Cikkszám: 
DBK_211379
A marketinghatékonyság mérése
Szállítási idő:
3 munkanap
Készleten több, mint 10db
Bruttó 6 200 Ft
Bruttó 4 890 Ft
Kezdete: 2024.12.14   A készlet erejéig!
Megtakarítás 1 310 Ft
A vásárlás után járó pontok: 49 Ft
Kedvezményeket keres?
Részletek
„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.”

Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft.

„Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.”

Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem

Rólunk mondták eddigi vásárlóink

Adatok
Vonalkód:
9789634548270
ISBN:
9789634548270
EAN:
9789634548270
Nyelv:
magyar
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
Író:
Putzer Petra, Józsa László
Oldalszám:
256
Kiadás éve:
2022
Könyv kötése:
kartonált
Hasonló termékek
A marketinghatékonyság mérése
A marketinghatékonyság mérése
21
Bruttó 6 200 Ft
Bruttó 4 890 Ft
Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz